neděle 23. prosince 2018

VÁNOČNÍ RADOSTI

každoročně vymýšlím nějakou maličkost pro své kolegyně a kolegy,
které si předáváme poslední pracovní den.
Pracuji se svým mužem,
takže to je za nás oba.
Tentokrát jsem vymyslela pěknou " blbost",
ale dala mně pěkně zabrat.
Ne snad, že by to dalo hodně práce,
i když napsat 40 cedulek, 
také nebylo za chvilku.
Jenže..
já věděla, že jsem vloni kupovala háčky 
a našla jsem jen jeden balíček.
Věděla jsem, že je někde určitě mám,
protože tento dárek jsem chystala už minulý rok,
ale manžel přinesl tablety v krabičce.
Našla jsem je v půl 10 večer,
něco mě osvítilo 
a přesně jsem věděla,
kde jsou.
a náušnice dokončila hodinu po půlnoci.



Kolegyně měly radost:o)
Jedna mi dokonce  poslala z domova svoje selfie s náušnicemi:o).
Poslední den ve škole 
je dárkový.
Pro své děti jsem připravila balíčky s prvními pery.
Každý dostal také talířek a hrníček s andílky.
Připravili jsme taky pořádnou hostinu.



Přiznám se, že ten den jsem si představovala krásnou klidnou atmosféru.
Děti v očekávání dárků a Ježíška byly ale pěkně divoké:o).
Přitom to jsou taková zlatíčka:o)


Pátek byl docela hektický
a já byla ráda,
že ten kolotoč končí 
a nám začnou prázdniny
a pojedeme na chalupu.
….
K večeru jsme jeli ještě na hřbitov,
to mi je pak vždycky smutno..
...
Na chalupu jsme dorazili kolem 22 hodiny.
To stěhování těch tašek s dárky a jídlem
bych nikomu nepřála!
..
Užívejte krásné a pohodové vánoční dny. 
Inka
💓




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.