sobota 30. března 2019

JARO NA CHALUPĚ

by se dalo charakterizovat několika slovy:
-spousta práce
-radost z každé vyrostlé květinky
a hlavně slunce,
které probouzí nejen rostliny,
ale i mě!
Vážně stačil jeden jediný slunečný den
a já se cítím mnohem lépe!
Včera jsem ještě mlela z posledního
a dnes se cítím unavená,
ale znovuzrozená.
Sázela jsem cibule květin, neoznačila kam
a budu se těšit
až někde něco vyleze.
Snad za 14 dní na stejná místa nenasadím zase něco jiného :o).
To bych byla celá já!
První rýpání v hlíně mám moc ráda,
vážně hledám každý výhonek
a často dávám tolik šancí plevelu vyrůst
neb si myslím,
že roste cosi co mi zdánlivě připomíná květinu.
Pak vyrostou jak kytky, tak i ten plevel.
Nejsem dobrý zahradník,
ale o to víc si to užívám.
Mějte se moc krásně,
užijte si dnešní o hodinu kratší noc
a zítra snad ještě se sluníčkem..
Inka
💓
A teď pár fotek od nás...








Konečně jsem vynadala kytky na sluníčko.
Rododendron přežil zimu 
a já se těším
až pokvete.


Večer jsme grilovali, já upekla focacciu, tentokrát už s nivou
 a zasloužená odměna
šampus s jahodami...









loňský věnec, který přežil  zimu venku 
je pořád k světu..

4 komentáře:

  1. Hezky ti to kvete a z článku čiší to, jak si chalupu užíváš. Tak ať se vydaří i neděle

    OdpovědětVymazat
  2. No, sláva! Stačilo trochu sluníčka a je ti dobře, Inko! To moc ráda slyším!
    Přeji hezký večer, Helena

    PS: ten šampus jsem si před chvilkou se sousedy taky dali :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, máš to moc pěkné :-) Krásné jarní dny P.

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, tak to je fajn, že už je ti lépe. Dlouho tě to drželo, viď....
    Kytičky máš krásné, to se člověk potěší :)
    Já už taky začala zahradničit. Je to božské, to mi tak chybělo :o)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.