úterý 29. října 2019

HVĚZDIČKA BLÝSKAVÁ

není tentokrát název písničky
Petra Nováka,
ale jsou to hvězdičky,
které jsem dnes v podvečer
dělala z korálků.
Mít jich ještě tak 100,
tak si s nimi ozdobím vánoční stromek.
Mám jich ale jen 9,
tak to bude maximálně nějaká větvička.


Už bych se měla začít připravovat 
na vánoční jarmark,
ale nějak jsem myšlenkami pořád jinde.
V prosinci mě čeká veliké stěhování,
na které se samozřejmě 
moc těším,
ale zároveň se toho děsím.
Rozhodně vím ale jedno,
není lepší vyhořet!!
Takže se pomalu psychicky připravuji.
Mám na to ještě víc než měsíc
než všechno vypukne.
Nejvíc mě štve,
že se vše odehraje před Vánoci 
a my je nebudeme mít asi takové,
jaké bych si je představovala.
Na druhou stranu se moc těším 
na nový začátek..
Nikdy jsem si nemyslela,
že na stará kolena budu opět měnit 
svůj domov..
Všechno se děje určitě 
z nějakého důvodu..
...
Mějte moc krásné dny.
Já se chystám na zítřejší školení.
Inka
💓

5 komentářů:

  1. Inko, nejdřív pochválím ty hvězdičky, jsou něžné, kouzelné, moc se mi líbí!
    A stěhování v prosinci - my se stěhovali 20.12.... Co dodat, byly jiné, ale přesto úžasné Vánoce!
    Držím palce, ty máš energie na rozdávání, určitě to dáš!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, ty hvězdičky jsou kouzelné. Jo a my jsme se taky stěhovali jednou těsně před vánoci a vůbec to nebylo špatné. Nebylo ještě úplně vybaleno, ale bylo to jiné, nové. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Hvězdičky mi připomínají korálkové vánoční ozdoby, které jsme měli doma.
    Máš je moc hezké!
    Stěhování je trochu problém, těch věcí, co se musí zabalit k převozu, ale Tvoje tvořivá duše si to vlastně užije. A jak píše Marta- budeš to mí nové, jiné. Prostě změna je život :-).
    Taky jsem to zažila a ...přežila :-).
    Měj prima den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné sněhové vločky :-). A na stěhování držím palce, ať všechno proběhne v pohodě. Nový začátek bude fajn, ale balení a vybalování až tolik nezávidím. My jsme teď předělávali obývák a ještě se mi nepovedlo donutit se všechny ty vystěhované věci přebrat a uložit zpátky (máme nepoužívaný dětský pokoj, tak máme kde ten binec "schovat", což je myslím kámen úrazu)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní3/11/19 14:35

    Všetko je tak ako má byť. Na vianoce pracujem, takže ani nad nimi nepremýšlam. Príjemné dni si predsa môžeme spraviť hocikedy. Prajem krásny nový životný začiatok.
    Zdravím Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.