neděle 27. října 2019

NEBE NEBO PEKLO???

toť otázka..
V nebi bude určitě zima, 
v pekle teplo!
Opak je pravdou!
Na Starých Hradech v PEKLE zhasly kotle!
Zima je tam jako..neděste se..v Rusku
a v NEBI je teplo jako na půdě..
Vím to úplně přesně,
protože jsem NEBE i PEKLO navštívila.
Na Starých Hradech bylo božsky.
To takhle v září musíte odevzdat plán akcí
a namátkou objednáte exkurzi na strašidelný zámek
na právě 24. 10. 
a dopředu víte,
že v tu dobu počasí nebude nic moc.
Ono Vám bylo ale taaaak moc krásně..
...
PEKLO mě vrátilo do pohádky mezi draky
a skřítky,
no a v NEBI to byl ráj všech chalupářů
a milovníků starých krámů...
koše, hrnce, misky, skříňky, hodiny
do toho ale i pavouci 
a draci,
pár skřítků pomahačů
a kouzlo staré doby.
Fotek mám opět milion :o)).




Celou cestu v NEBI nás prováděla tato čarodějka.
Paní mi promine,
ale všechny děti byly přesvědčené,
že o její pravosti nemůže být ani řeš!
Prostě to byla čarodějka.
Děti jsem pozorovala, 
jak se zaujetím si prohlíží její zkažené zuby.
Její bradavice na tváři podtrhla 
pravdivost její profese!
Kudrnaté vlasy
i její hlas
přesvědčil i nás dospěláky.
Nepomohlo ani to, 
že jsme ji pak viděli převlečenou 
do " civilu".
Kolik jí asi mohlo být let???
Tipli jsme si , že asi tak 270.


















a takhle to vypadalo v PEKLE?






Pekelný pytel nás odměnil

...



Den jako malovaný 
a ještě na pohádkovém zámku.
Co víc si přát!
...
Mějte se moc krásně
a jeďte se podívat,
stojí to za to!


Inka
💓

Můžete ještě soutěžit..


5 komentářů:

  1. Inko, to si určitě děti užily.

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, já tam nebyla, ale náš Adam před lety se školkou ano. Zážitek to byl veliký!
    Děkuji za fotky a přeji krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, díky za krásnou reportáž. Tam jsem nikdy nebyla. Měj hezký sváteční den.

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, to se mi líbí :o)
    Měj hezké dny. J.

    OdpovědětVymazat
  5. To musel být krásný výlet. I naše školní děti tam jezdí.
    Papa a hezké podzimky přeji.Eva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.