středa 9. října 2019

ZÁZRAKY SE DĚJÍ

Úplně jsem zapomněla napsat,
že jsem našla svoje klíče!
Samozřejmě v době, 
kdy už jsem měla většinu nových.
Žádná popelnice, 
jak jsem si myslela.
Krabice s hrnky, 
kterou jsem chtěla odnést
a nestihla.
Skákala jsem radostí,
když jsem ji otevřela 
a v ní kromě hrnků i klíče.

...
Jsem určitě dítě štěstěny!
A to doslova,
moji rodiče byli to nejlepší, 
co se mi mohlo stát 
a dali mi do vínku tolik štěstí a radosti,
že z ní čerpám celý svůj život.
...
Raduju se tolik, že jsem se včera nechala přebarvit
a nějak jsem celá zrůžověla:o).
Odkládám tedy růžové brýle
a nasazuji nový růžový " IMIČ " :o)).

...
A aby toho štěstí a té radosti kolem nebylo málo,
tak se mi plní i sny..
...
Jo a dnes skoro celá třída napsala diktát na 1 s *.
Prostě když se daří, 
tak se daří!
:o))
Kromě veškeré radosti, 
mám ale i svá trápení.
Vše není zase úplně růžové
( tak jako vlasy).
Manžel už začal chodit do práce 
a nějak se pořád necítí dobře.
Moc bych mu přála, aby mu bylo líp!
Přebarvení asi nepomůže...
….
Vám přeji krásné barevné dny

Inka
💓

2 komentáře:

  1. Inko, moc ti přeji, aby růžové období vydrželo co nejdéle! Nejen na venek, ale hlavně uvnitř.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, noc díky! I Tobě krásné dny. Inka

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.