pátek 4. října 2019

SOUZNĚNÍ



Všem moc děkuji za krásné komentáře
k mému předchozímu příspěvku.
Přiznám se, že jsem se obávala reakce na můj článek.
zdroj Google

💓
Nejsem člověk, který by za každou cenu komentoval události, které se dějí,
 ale v tuto středu jsem unavená přišla domů  a chtěla jít na chvilku spát.
.. neusnula jsem, nešlo to ..
vracela jsem se do dětství a v hlavě mně šel příběh..
Pak jsem se večer dívala na televizi, poslouchala písničky, 
po tváři mi stékaly slzy a já najednou potřebovala ty svoje myšlenky dát na papír..
Po delší době jsem zase začala psát
 a napsala jsem přesně to, co jsem v tu chvíli cítila. 
Potřebovalo to jít ze mě ven.
Myslela jsem, že mě lidi odsoudí za má slova, 
už jen první věta zněla v ten den hrozně..
Možná i proto jsem  před ní napsala větu, "čtěte až do konce".
Představila jsem si totiž, jak mnohé z vás, 
které mě čtete a sdílíte, zareagujete
až se Vám objeví fotka a vedle ní popisek, že Karla nesnáším!


Hned druhý den jsem našla pod mým příspěvkem tak krásné komentáře.
A byla jsem šťastná!
První co mě napadlo bylo, že jste TO pochopili,
že jste pochopili mě..
...
Možná i proto dnešní příspěvek 
nese název SOUZNĚNÍ..
...
Všimli jste si, jak si najednou tolik lidí rozumí,
tolik lidí prožívá stejné pocity
a je úplně jedno v jakém "politickém spektru" jsou..
...
Přemýšlím,
jak by to bylo krásné,
kdyby světu vládla 
HUDBA..
a my všichni jeli na její stejné vlně..
V lásce a míru..
...
Každý si životem nosíme svoje písničky,
ty, které nás oslovily..
a mnoho z nich právě v tuto chvíli 
tak nějak víc ožívá..
Jaká je ta vaše?
...
Mějte se moc krásně,
žijte si své sny..
a jděte dál,
přesně tak jako jde život...
...
Inka
💓
PS: Něco pro zasmání na závěr:
Jediný, kdo se mnou nesouzněl v mém příspěvku, byla moje dcera.
Hned druhý den mi volala,
jakože: " Mami, proboha, cos to tam napsala?"
Ty bys mě klidně dala Gottovi? To by ti nevadilo, že je o tolik starší ?"
Tak jen na vysvětlenou, 
byla to samozřejmě nadsázka,
kterou jste vy ostatní jistě pochopili :o)..




6 komentářů:

  1. Anonymní5/10/19 09:14

    Milá Inko, tvůj minulý příspěvek mě nejen potěšil, rozesmál, dojmul, ohromil... napsala jsi to krásně! Až po přečtení tohoto příspěvku mi došlo, že to chtělo odvahu. Takže za mě rozhodně nejkrásnější článek o Karlovi z posledních dní napříč mediálním světem! Jsi skvělá, čtu Tě moc ráda.
    Děkuji Lenka Fialová.

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, i já měla naprosto šílenou středu!A do toho zpráva o Karlu Hotovo, kterého teď poslouchám z éteru😊 Když ho člověk zpětně poslouchá, říká si,jestli se ještě někdy narodí takový hlas a zároveň pokorný člověk!I mě se koulelo slzy po tváři při žehlení a mém falešném zpěvu 🤪I mě to donutilo zamyslet se!Ty jsi svůj smutek vyjádřila s nadhledem, nadsázkou, já hned věděla, že to tak myslíš!Mimochodem moje 69 léta mamka, Káju milovala,do té doby než si vzal Ivánku😉 Přeji Ti krásný, třeba hudební,i když upršený víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně jsi napsala oba dva příspěvky:-)
    Máš dar vše krásně popsat a vyjádřit.

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, krásně jsi to napsala - srdcem, jak jsi to cítila. Já bych to takhle nedokázala. Přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Tvé blogerky ti rozumí, neboj!
    Inko, přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.