pondělí 14. října 2019

SOVÍ SLET

aneb sovy očima druháků

 1.
 2.
 3.
 4.
 5.
 6.
 7.
 8.
 9.
 10-
 11.
 12.
 13.
 14.
 15.
 16.
 17.
 18.
 19.
 20.
 21.
 22.

 Hotová soví galerie..
Myslím, že se všem moc povedly.
Mám rozhodnout, 
která je ta nej ,
ale pořád se nemůžu rozhodnout.
Pomůžete mi?
Napište prosím číslo sovy, která se vám nejvíc líbí.
Moc díky!
Přeji krásné dny. 
Inka
💓


















10 komentářů:

  1. Všetky. Nemala by som srdce vybrať iba jednu a raniť ostatných... lebo všetci sa snažili a nakreslili sovičku tak, ako ju vidia len oni...

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Aďkou - za ocenění stojí všechny. Ale kdybych subjektivně musela vybrat jednu - tak mýma očima číslo 17

    OdpovědětVymazat
  3. Jedna hezčí než druhá! Moc šikovné děti!
    Inko, měj krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Máš moc šikovné děti. Každá sovička má něco do sebe, prostě jsou krásné všechny. Dětská kresba je nenapodobitelná. Kdybych dostala výběr příkazem, tak bych asi vybrala č.9. No nezávidím Ti při výběru.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Máte moc šikovné děti a děti mají moc šikovnou paní učitelku. Všechny sovičky jsou krásné...sama bych je takhle krásné nenakreslila :-) Výběr Vám nezávidím. Mne se nejvíce líbí č.6-sovička je úžasně barevná. Hezký den, Klára

    OdpovědětVymazat
  6. krásné sovy všechny. Precizní je 17 a 19 má zase nejlepší svetr.zdraví Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou všechny úžasné, roluji nahoru a dolů a jednu vybrat nedokážu. Nejvíc se mi líbí č. 1, 9 a 18.
    Učitelku jako Vy bych přála všem svým vnoučatům. Zdravím. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Inuško,
    sovičky jsou hezké všechny!! Já bych je očíslovala a určila losem.Jinak to nevidím..:-D a 9 pekelně nasraná sova je fajn..vzbudila u mne úsměv..:-D

    OdpovědětVymazat
  9. A ještě mám takový názor,že malůvky dětí by se neměly známkovat a určovat,který obrázek je lepší.Každé dítě má svůj pohled na svět.Proto mají všichni velké plus..sovičky jsou hezoučké.

    OdpovědětVymazat
  10. Inko, všechny jsou nádherné a jeden nejlepší bych rozhodně nedokázala vybrat. Je to na výstavu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.