pondělí 9. ledna 2023

NA TŘI KRÁLE A PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

 Všem přeji krásné pondělí.

Ač to není zrovna můj nejlepší den, možná právě naopak,

tak proč si ho neudělat hezčí květinou..

Tentokrát jsem si ji nekupovala,

ale radost mi dělá amarylis,

který konečně vykvétá..

Koupila jsem před Vánoci na slevě cibuli v Lidlu 

a dala jí šanci ožít..

Podařilo se..

Je krásná... a ještě dlouho bude!





Minulý týden mi dělali společnost moji keramičtí tři králové..
Ne, že bych je dělala já,
koupila jsem je kdysi v keramické dílně na Zvířeticích
 a už roky mi dělají společnost vždy 6. ledna.

 Ve škole o výtvarce jsme si je také nakreslili
a tady je pár povedených obrázků.







Přeji Vám, tak jako tři králové štěstí a zdraví...
Mějte krásný nový týden 
a užívejte!
Inka
💓




10 komentářů:

  1. Inko, úchvatná výtvarná dílka. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, mně ty tvé příspěvky taak chyběly! Krásný květ, kouzelní Tři králové - z keramiky i na papíře... Hned jsem se koukla na stránky dílny ve Zvířeticích, škoda, je v lednu zavřeno - pojedu kolem...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Králové keramičtí jsou moc hezcí a ti malovaní ještě hezčí. Dětská kresba je nenapodobitelná. Amarylis jsem nkdy neměla, měla bych se po nějakém poohlédnout.
    Měj se Inko, moc hezky. Pěkné dny Ti přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, moc pěkné tříkrálové obrázky. Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní10/1/23 19:34

    Ty dětské práce jsou vždycky nej)))Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní12/1/23 17:07

    Přeji hezký dnešní den. A hlavně zítra. Ať vše dobře dopadne,ať má pan doktor samé dobré zprávy. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Inusko, moc na tebe myslím, ať ti vše dnes skvělé dopadne.

    OdpovědětVymazat
  8. Také jsem si domů přinesla amarylis z výprodeje v Lidlu. Kvete mi bíle.

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní13/1/23 13:35

    Milá Inko,
    jsem ráda, že zase píšete blog. Moc ráda si k Vám chodím číst a potěšit se.
    Dětem ve škole se Tři králové moc povedli! Přeju vše dobré!
    Míša.

    OdpovědětVymazat
  10. Amarylis mi připomněla maminku. Ta ji měla ráda. Dětem se obrázky moc povedly. Mě letos udělala radost vnučka, přišla s dětmi k nám. Krásně zpívaly.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.