pondělí 16. ledna 2023

UŽ JE TU DALŠÍ PONDĚLÍ

                                                            Už jsem to tu psala snad stokrát,
ten čas neskutečně letí!
Už jsem sem psala svoji teorii?
Prostě se s námi Země točí pořád rychleji..
24 hodin už není to co bývalo!
A mám na to důkaz :o)!
Obyčejné vejce!
Kdysi jsem ho vařila maximálně 7 minut 
a bylo úplně natvrdo.
Dnes vařím i 10 a kolikrát to nestačí...
Tak kdo mi to vysvětlí? :o))
....
Vlastně je to jedno..
hlavně že se ráno vzbudíme 
a že tu jsme...
Moje mamka v mém věku už tuhle šanci neměla..
V pátek jsem byla v IKEMU, 
proběhla jen kontrola
a v březnu mě čeká operace srdce.
Nebude to nic vážného, 
jen mi srdíčko trochu upraví 
a bude prý zase bít jako hodinky...
....
Dnes je pondělí a je čas na kytičku..
tentokrát hyacint,
který mi začíná vykvétat
a ještě znovu amarylis,
který mi tu dělá společnost..




....
Tak dlouho jsem tu na blogu nebyla,
že nemůžu pořád chytit tu správnou nit 
a navázat  na moji psací vlnu..
jakoby mi to nešlo tak jako dřív!
To jsem sedla k počítači 
a jen ťukala písmena 
a moje příběhy ze mě jen padaly..
...
Ale nebojte,
to přijde!
:o))
Alespoň já doufám...
...
Taky mám tušení, 
že někdy před dvěma lety jsem tu představila
naše šťěňátko
a dnes je z něj pěkné " tele"
Anie je už velká tříletá slečna..
Dělá nám radost, 
 někdy vám vtipně vylíčím,
jak jsem já s ní absolvovala výstavu.
Dnes k tomu napíšu,
že už nikdy víc 
a asi díky mně z ní uděláme starou psí pannu :o(.

....
Je to naše láska!
Jak říká ale můj muž,
tak je to pěkně prodejná " děvka".
Jakmile přijedou vnučky,
tak nás nezná..
Nejhorší je, že když na někoho z nich volám,
tak si to už pletu... a většinou přiběhne pes, protože něco chce :o))
Pes je Anie ( Ený), pak vnučka Emma, Ellie..a Áňa


A pro zasmání jedna její fotka ze Silvestra..
Anie naštěstí nepatří mezi psy,
kteří se bojí petard,
je to lovecký pes,
ale její výraz svědčí o tom,
že ty dělobuchy fakt nemusí..
Ostatně ani já ne!
U nás se na Silvestra zmůžeme tak akorát na prskavky
a i ty nám bohatě stačí..


Mějte všichni krásný nový týden,
užijte si ho ve zdraví
a pokud mě popadne múza,
tak si vyprávění o výstavě psů nenechám jen tak pro sebe..
...
💓
Inka









8 komentářů:

  1. Milá Inusko, ono to přijde, neboj. Jsem moc ráda, že jsi zpět. A že i včera bylo vše ok. Nemůžu najít tvůj email, prosím a moc ráda bych ti napsala.
    Krásné dny. Bohunka

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní17/1/23 06:23

    To je krásná psi slečinka a u vás se má jako v ráji)))těším se na další vyprávění o ní. Tobě přeji hezké dny a hlavně ať jsi zdravotně zase v cajku. Měj se hezky. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, myslela jsem na tebe. Srdíčko bude OK, mám z toho radost. Doufám, že ses uklidnila a užíváš si všech radostí, dětí, psů v klidu a pohodě.
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Inko, jsem moc ráda, že zase píšeš! :) Těším se na Tvé další příspěvky! :) Čtyřnohá slečna je opravdu moc hezká! :) V březnu budu moc držet pěsti! :) Posílám moc pozdravů, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je dobře, že víš, že bude zase vše OK.
    Těším se na zážitky s vaší psí slečnou. My psa nemáme, ale užíváme si psí slečnu Molinu od syna.
    Muž s ní tráví veškerá dopoledne (syn bydlí kousek od nás) a já mám občas službu odpoledne, než se vrátí její majitelé z práce.
    Inko, měj se hezky!
    Klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní17/1/23 10:05

    'Lezarts

    To je dobrá zpráva, že srdeční záležitost, bude brzo vyřešena!
    Vaše psí slečna vyrostla do krásy.

    OdpovědětVymazat
  7. Amarylis je prostě královnou zimy, miluju jí

    OdpovědětVymazat
  8. Anie je fešanda.
    Jinak mám taky pocit, že čas utíká čím dál rychleji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.