středa 4. ledna 2023

OHLÉDNUTÍ ZA VÁNOCEMI

 Co mě nejvíc mrzí na tom, že jsem nepsala téměř 2 roky pořádně blog,

je to, že vlastně neznáte moji nejmenší vnučku Ellie.

Je od mého syna.

Krásná holčička, veliká šikulka :o).

Utekly mi tu na blogu její dva roky..

Když se podívám zpátky na mé příspěvky,

tak je to jako by mi dva roky chyběly..

A to je taková škoda..

Můj blog je vlastně taková moje kronika.

...

Pozdě bycha honit..

Tak snad to trošku napravím

a budu vzpomínat na příhody,

které se během těch 2 let staly

a něco si tu zaznamenám..

Teď ale k Vánocům..

...

Tak jako téměř každý rok jsme byli zase úplně všichni pohromadě.

Už je nás deset 

a je veselo!

...

Vlastně takto se scházíme každou neděli

a já jsem šťastná,

že mám všechny pohromadě.

Manžel se pak vždycky zlobí,

že toho mám hodně na práci,

ale já si to užívám..

Nejinak tomu bylo i o Štědrém dnu..

...

Večeře byla spíš jako pozdní odpolední oběd

a dárky se začaly rozdávat už po 4 hodině..

Dárky mohla letos rozdávat i Ellinka,

protože jsem je letos nenadepisovala jmény,

ale na každý dárek jsem nalepila fotku.

....

Popravdě nevím, zda sem můžu dát fotku stromečku s dárky,

protože jich bylo fakt hodně.

Je to ale tím množstvím lidí.

Kdybychom byli sami,

tak by jich bylo jen trošku :o).

...

Každoročně se neumím krotit v nakupování dárků..

Já tak moc ráda dělám radosti

a tři vnučky, tak to je radost :o)

Kdo je babička,

tak to jistě pochopí.

...

A tady si uschovám pár fotek naší povedené rodinky,

bez nichž si nedovedu představit svůj život.


Péťa se Štěpánkou

Naše Emička

Dcera Katka, Standa a Anička s Emičkou

A tady už jsme všichni pohromadě, ani psi nechybí :o)

Moje milované vnučky

společně u stolu

radost z dárků

Všechny holky se mají moc rády...a to je super!
Malá Ellie se v nich jen vidí...


Mějte se krásně a užívejte i radosti všedních dnů..
Inka
💓


9 komentářů:

  1. Inko máš nádhernou rodinu a trošku ti závidím, že trávíte vánoce společně.
    Jsem šťastná za to, že na Štědrý večer jsme u mladšího syna a mohu vidět tu velikou radost vnučky. Starší synové přijíždí až o svátcích.
    Taky mám blog jako kroniku. Letos jsem hodně doháněla čas, zvládla jsem to díky fotografiím. Když se doma přeme kdy se něco stalo, podívám se do blogu a vím.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní5/1/23 08:34

    Inko, krása...je to radost, když se všichni sejdou, nás to teprve čeká, protože na Vánoce nás navštívil všechny nezvaný bacil..... přeji, aby jste se mohli scházet takhle pospolu ještě dlouhé roky. Pa. Olina z Jiz.

    OdpovědětVymazat
  3. Jste krásná rodina. Jsem moc ráda, že jsi se Inko,na blog vrátila. Tvoje příspěvky jsem měla od okamžiku, kdy jsem Tvůj blog objevila, moc ráda.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní5/1/23 10:19

    Lezarts

    Už docela pěkný “klan”😉
    Každá chvíle trávená s láskou je nenahraditelná!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná rodinka! Tolik nás nikdy nebylo... a ani nebude. Přeji hodně zdraví i radostí do Nového roku. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní5/1/23 20:08

    Krásná vánoční rodinná sešlost)))je super být takhle pospolu.
    Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, hezká vánoční vzpomínka. Já říkám, že používám blog jako externí paměť (a občas opravdu hledám, kdy jsme někde byli, nebo recept na moučník, který jsem kdysi pekla).
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní8/1/23 15:32

    Opravdu krásná rodinka. Trochu závidím, ale nás je už 15 a do našeho bytu se nevejdeme:( Máme tři dcery a každá bydlí v jiném městě. Tak my cestujeme, každé vánoce jinde. Mezi svátky se jednou společně sejdeme u jedné z dcer, která má domek a vejdeme se. Jsem za to ráda:) Ivet

    OdpovědětVymazat
  9. Inko, jsem moc ráda, že si mohu opět přečíst tvé řádky. A chápu i to odmlčení, někdy to tak prostě je. I nás se schází již hodně a jestli se (doufám) rozroste i náš nejmladší, tak už nevím kde se v zimě vejdeme k jednomu stolu :-). V létě je to super, zahrada všechny pojme v pohodě. Taky jsem se zpětně dočetla o tvém zdraví, co tě začalo trápit. Měj hlavně pozitivní mysl a na to, co bylo před lety, nemysli!!! Opatruj se.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.