sobota 6. prosince 2014

ÚLOVKY Z JARMARKU

 Musím napsat, že na náš jarmark jsem šla s představou, 
že vůbec nic nepotřebuji, že všechno mám a co nemám si udělám.
 Tento ohromný věnec mě ale dostal a bylo mi jasné, že bez něj domů neodejdu..
Z fotky to není moc vidět, ale je veliký tak v průměru 60 cm 
a zimní andílkový skřítek je krásný..
Navíc v barvě, kterou já opravdu můžu...
a tak už visí u mně doma a určitě se mu tady líbí.
Jeho opravdové  místo ale bude asi na chalupě..




no a nekupte takovou krasavici,
 navíc značně cenově podhodnocenou..
Už si u mně našla také svoje místo:o)



  a ještě jeden kousek 
na veliké slevě..


a k tomu všemu jsem si domů odnesla hezký pocit...
a ten je opravdu k nezaplacení!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.