sobota 30. ledna 2016

KAVÁRNA A DĚTI

Právě jsem si přečetla příspěvek 
u Martinky
a donutil mě zapřemýšlet opět o tom, o čem jsem už přemýšlela..
Jsou totiž děti a děti!
Podle mého to krásně vystihuje cedule,
 kterou jsem si s dovolením nafotila v zámecké kavárně..
Pokud se rodič o dítě v kavárně nebo kdekoliv nestará a dělá,
 že jakoby není jeho a dítě si dělá co se mu zlíbí,
tak podle mého do kavárny nepatří ani rodič.
Moje děti se vždycky chovaly slušně, řekla bych , že možná i víc než slušně,
byla to chvíle, kde přišly do světa dospělých a cítily se do tohoto světa povýšeni..
Byly vzorní a tak trochu dospělí..
Musím napsat, že jsou ale děti, která neznají pravidla,
neví, co se smí a co nesmí..
nemají hranice a mohou všechno..
O tom vím své..
- vánoční besídka prvňáčků -
a do toho dítě, které po částech odstrojuje náš vánoční stromek, práci dětí, vše trhá, pak strhává i stromek, děti se nevěřícně dívají, rodiče přímo zírají a matka, jejíž dítko je ničitelem se směje, jaké že je asi šikovné..Já mám chuť ho vynést v zubech i s matkou!
......
A proto nejen do kaváren,
ale všude by měl být zakázán přístup rodičům, jež nedokáží určit dětem úplně normální hranice, které jsou schopni dodržovat všichni ostatní a ani jim nepřijde, že jsou omezováni!
.........
Zároveň se přimlouvám za všechny rodiče, kteří dokážou své děti vést,
aby mohly jejich děti do kaváren, do restaurací, luxusních hotelů, na úřady a všude...
a podepisuji se pod tuto cedulku, 
kterou bych jako povinnou výbavu do kaváren instalovala:o)..Možná bych její text poopravila.
Slušné děti patří do kavárny. Nechovají-li se slušně..atd..
Co Vy na to?
:o)

1 komentář:

  1. U nás jsme už vánoční stromek museli dát pryč, protože nejmladší vypadal, že ho na sebe jednoho krásného dne zvrhne a to se mi fakt nelíbilo. Už před vánocemi ho shodil, ale teď začal ještě více lézt a taky se mi nelíbilo, že lozí mezi těmi jehličkami z jedle. I proto zvažuji, že na příští rok koupíme umělý vánoční stromek. I když teda ten živý je fakt krásný a hezky voněl.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.