neděle 10. ledna 2016

SNY

které se mi dnes v noci zdály, raději ani nebudu popisovat..
Byly dost děsivé 
a kdo zná zlé sny, kdy se někomu z rodiny něco stane,
tak ví, o čem píšu..
Kromě snů mě celou noc trápila necitlivá a studená pravá noha
a mravenčící pravá ruka..
To, že mě bolí rameno i přes den nemá cenu asi ani psát..
Myslím, že i ta bolest dokázala vyvolat takový sen..
A co je ze všeho nejhorší?
Že si ten sen živě pamatuji,
že mě noha pořád ještě trochu brní
a ruka je taková nijaká..
Na druhou stranu už mě bolí méně v krku,
ještě mám malinko rýmičku..
Po ránu si připadám opět jako hypochondr..
Mimochodem dočetla jsem se, že hýčkání dětí v době nemoci prý může dát vzniknout hypochondrii..
Jé, jak já bych chtěla být při nemoci hýčkána..
Ale možná na tom něco bude..
Dodnes vzpomínám, že když jsem chodila do 5. třídy, tak jsem trpěla opakovanými hnisavými angínami..
Každé úterý mi maminka podstrojovala čerstvé zákusky
a ve čtvrtek čerstvé chlebíčky,
které tehdy vozili k nám do prodejny..
marodění se mi mooooc líbilo..
Pravdou je, že nemocné dítě si užívá víc péče rodičů
a věřím, že se to dá i zneužívat..
---
Ale proč já?
Když si stejně musím nakonec udělat všechno sama:o)?
No nic..
postěžovala jsem si
a jdu, odbelhám se uvařit něco dobrého:o)
/ samozřejmě že přeháním/
Mám totiž smysl pro zveličování!
Skoro všeho!
---
Až na ceny nakoupeného zboží..
(tam umím dokonale a s plným vědomím zmenšovat úměrně cenu)
...
Dnes nikam nevyrazím, budu zase odpočívat, relaxovat..
Vy si užijte krásnou neděli 
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.