pátek 8. ledna 2016

KDYŽ BOLÍ CELÝ ČLOVĚK

Asi to zná každý..
Nečekáte to 
a najednou, jak kdyby na vás naskákaly bacily..
Začalo to tak, 
že jsem ráno pomalu nemohla vstát..
nohy a ruce jakoby nebyly moje..
Cítila jsem bolest ve všech kloubech..
Ale vstala jsem!
------
I na hlasivkách bylo znát,
že se jim nechce nastartovat...
Ale nastartovaly!
A oči? 
Ty se pomalu nedaly ani namalovat, jak slzely..
( ovšem to bych pak nemohla vylézt z domu:o)
Takže se namalovaly!
-----
Dnes jsem se ale opravdu těšila z práce domů..
Né, že bych se netěšila každý pátek,
ale tentokrát jsem se těšila na postel.
Na chalupu jsme proto nejeli
 a místo zážitků,
budu mít čaj s citronem, vitamíny, teplo a peřiny..
...
Teď jsem se vzbudila,od 17 hodin jsem spala jako miminko..
Trochu špatně se mi i polyká..
..
Teď mi to připomíná..
Jestli bych se neměla jet podívat do Pelhřimova:o)..
...
Ale, kdo mě už malinko zná, tak ví,
že nepopřát Vám krásný víkend
bych nesla těžce...
..Tak se mějte moc krásně..
dneska vám nepřidám žádné foto..
Selfíčko už vůbec ne:o))
..
Humor mě neopouští,
tak je to na dobré cestě být brzičko fit!
....
Mějte se 
a užijte si víkend i za mě!
..
Vaše 
marodící 
Inka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.