středa 6. ledna 2016

TO JE RADOSTI!


Úplnou náhodou jsem našla flashku,
kterou jsem vůbec nehledala.
Já na ni totiž úplně zapomněla!
Takže jsem strávila celý podvečer sledováním fotek
z  dovolených před cca 5 lety.
Z toho znovuobjevení jsem měla radost,
myslela jsem, že ty fotky vlastně už ani neexistují..


Mám radost ze znovuobjevení,
ale zároveň mě to vrátilo do léta..
Venku sníh, za monitorem slunná Florida..
....
Jak já se těším na léto!
Trochu jsem si zavzpomínala 
a vezmu vás na chvíli do léta s sebou..
........
See World v Orlandu..
byla jsem tam asi 3x v životě 
a pokaždé tam brečím..
nějak se tam mezi "těma kosatkama" dojímám..







Další najitá vzpomínka..
Bush Garden v Tampě
a horské dráhy, které miluju..
ohromný příval adrenalinu..
Od dětství mých dětí je musím absolvovat s nimi,
protože manžel zvrací i na řetízkovém kolotoči:o)..
Tak jsem se kdysi obětovala
a propadla jsem tomu..
Potřeba řvát a smát se dohromady je neskutečná:o)!
Manžel prohlásil,
že mě nikdy neviděl tak vysmátou..


a tady někde jedu:o)


a takhle vypadám pár minut po...


Bush Garden je vlastně ohromná zoologická zahrada se zábavnými atrakcemi..


Povedla se mi úžasná fotka..
musela jsem se smát, když jsem tu fotku znovuobjevila..
Přesně jsem si vzpomněla,
jak se ta opice při focení na místě otočila 
a strčila si prst kamsi..
že by mi tím chtěla něco naznačit?


v parcích jsou i takováto osvěžovadla..
chladivá vodní pára...


a tady další vzpomínka..


Doufám, že mi ten úsměv vydrží 
i zítra ráno,
až v mrazu půjdu v 6.20 do práce:o)..
Já snad neměla ani ty fotky otvírat..
Možná bych měla teď najít flašku:o))
a zahnat tu chuť vyrazit za sluníčkem!
.......
Mějte nádhernou noc
a zítra pěkný den..
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.