úterý 12. ledna 2016

DEN B

jako blbec...
...
Z práce jsem se domů dostala až těsně před 6 hodinou večerní. 
Ráno jsem vyrazila ve čtvrt na 7.
To by nebylo nic nenormálního..
Dostala jsem chuť si něco přečíst..
Koupila jsem si časopis Žena a život..
završit jsem to chtěla něčím sladkým..
cukrárna měla zavřeno!
Tak nic..
nebudu tloustnout..
S radostí doma usedám, beru do rukou po dlouhé době časopis
a vypadnou na mě 2 karty na slevy..
HM a Douglas..
To se hodí, říkám si..
Začnu je studovat a zjišťuji, že karta HM má platnost do 15. 12.
a Douglasu je na vánoční balíčky..
Tady něco nehraje!
HA!!
Číslo časopisu má datum 24. listopadu!
Jsem to já trdlo.
Vůbec by mě nenapadlo,
že se dá koupit 2 měsíce starý časopis, který vychází každých 14 dní..
To už se neprodané časopisy nevrací?
...To se musí stát právě mně!
A tak jsem se dozvěděla
bez čeho se neobejdu na Vánoce,
jaké vyrobit dárky 
a spoustu dalších,
aktuálních !
novinek!
...


Zářící hvězda v lednu ze mně už asi nebude:o(...
.....

 taky jsem se dozvěděla o balení dárků :o)

...
Pravdou je, 
že v časopisech se moc témata nemění..
takže některá jsou tzv. nadčasová..
..
Závěrem musím napsat,
 že si asi dlouho žádný časopis nekoupím..
.......
Vám přeji krásný
a pohodový  večer!
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.