neděle 16. října 2016

NEDĚLE


Oslava se vydařila,
...
Jedlo se,, pilo se, bavilo se,
slavilo se, líbilo se...
tak bych to shrnula
...
Dnes 
spalo se, hlavobolelo se,
odpočívalo se
:o)
...
Nakonec jsem se ale vrhla na úklid bytu.
Musím napsat, že díky tomu, že skoro pravidelně jezdíme na chalupu,
tak občas nestíhám dělat takový ten velký úklid.
Okna jsem nestihla,
ale jinak jsem udělala pořádek ve skříních,
šuplíkách a tak..
...
Věnovala jsem se i žehlení
a tak jsem vlastně ani nedostala k tomu,
abych napsala příspěvek..
Tak až teď:o)
Musím si totiž poznamenat, 
že jsem určitě musela přibrat po včerejšku 
2 kila, co jsem toho snědla:o)..






Musím napsat, že sladký mě nechávalo docela chladnou:o), 
i když jsem ochutnávala..
ale kýta, která se otáčela na grilu
a ořezávalo se z ní tak vynikající masíčko..
tomu jsem vážně neodolávala!!
..
Přeji Vám krásný zbytek neděle 
a zítra začněte pohodový víkend..
:o))
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.