neděle 18. listopadu 2018

MRÁZ ,TEPLO DOMOVA A SVÍČEK

Ještě včera krásné pelargonky,
vzaly dnes za své..
tak trochu pomrzly
a to, co jsem chtěla dělat včera, 
to je zazimovat zahradu,
 jsem musela rychle udělat ráno..
Snad jsem ještě zachránila cibule jiřin
a vše ostatní jsme schovali pod střechu do zadní části chalupy.
Ač svítilo sluníčko,
tak docela mrzlo.
Já potřebovala ještě nasbírat mech a nějaké šišky.
To jsem taky udělala
a měla radost,
jak jsem vše zvládla.
No a to všechno, mech, šišky
a hlavně tavnou pistoli jsem zapomněla na chalupě.
Tak mám na sebe vztek..
Domů jsem dovezla 3 páry lyží
a spoustu klacků.
Manžel šílí:o), ale sám mi to pomohl nést,
tak to není tak hrozné:o).
Z chalupy jsme odjížděli po čtvrté hodině
a během chvíle byla tma jako v ranci..
Nemám to moc ráda,
ale je to čas svíčkování
a já si udělala radost
a pálím novou svíčku.
Nádherně voní, krásně vypadá
a navíc  mi to tady praská jako v krbu.
Co víc si přát.
Nedělní večer je fajn..



naše chalupové vánoční hvězdy

Ještě musím napsat další perličku..
teda ono by to bylo úplně normální, kdybych doma neměla místo bytu dílnu tvoření.
Na vchodových dveřích totiž visí cedule,
že tento pátek odpoledne budou chodit odečítat měřidla u topení..
Tak to abych aspoň trochu uklidila,
aby se dostali až k topení:o)..
Mějte se moc krásně, jdu se do toho pustit..
/Mimochodem nedělní večer je super,
pondělní ráno nikoli! :o)/
Inka
💓

1 komentář:

  1. pro mě je hrozně důležité, abychom se doma cítili dobře, bezpečně a každý z nás se sem rád vracel. Kde jinde bychom se měli cítit nejlíp než doma. Snažím se proto dělat maximum. i když je to náročné a někdy nemám zrovna náladu, tak pro děti a pro manžela tu vždycky budu. V létě máme hodně aktivit a přijde mi, že jsme každý někde, ale přes zimu si užíváme společný čas. Hrajeme hry, povídáme si, nebo koukáme společně na pohádky. Topíme dřevem v akumulačních kamnech , které dodají to pravé zimní kouzlo. Nedokážu si představit, že bychom neslyšeli praskání dřeva a necítili tu sílu ohně :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.