neděle 16. února 2014

PRIMA SOBOTA

Tak dnes slavím svůj svátek..Teda popravdě zatím moc neslavím...peču, uklízím a připravuji na zítřejší oslavu, kdy přijdou moje děti se svými protějšky. Vnučku Aničku máme už ode dneška, takže pomáhala při pečení. Původně jsem si myslela, jak zdokumentuju a nafotím svoje pečení, abych mohla přidat další fotky a čtení do blogu, ale to jsem opravdu nestíhla. Pevně doufám, že se mi podaří to vyfotit dříve než to zítra všechn snědí:o))..Dělala jsem malinové řezy s mascarpone a jeden experiment, o kterém ještě nevím, jak chutná a zatím ani nevím, jak to bude vypadat, až se to zítra rozkrojí..jinak bych to nazvala exotické řezy..jen nevím, zda nebudou považovat za exota mě, až řezy ochutnají...:o). Taky musím napsat, že na chalupu jsme včera nejeli, protože dcera Kačka dnes zpívá na plese a neměl by ji kdo odvézt domů, protože její muž hlídá malou Emičku. Právě jsem na chvíli osiřela, manžel  odjel, tak jsem se vrhla alespoň zplodit pár nových řádků...v podstatě je to takový můj malý deníček, jaký jsem si psávala jako holka, když jsem byla malá. Pokud to vydržím, bude prima si za rok  přečíst,třeba právě tohle :o).Takže za rok bych se mohla dozvědět, že mě už přes týden bolí neskutečně ruka od ramene až k zápěstí, že nevím z čeho to je, ale tuším, že by za to mohl být i počítač..taky si za rok budu moci přečíst, že jsem byla úplně vedle z toho, že včera za mnou přišli mí bývalí žáci a přinesli mi orchidej k svátku.Dost mě to dojalo. Za rok si taky přečtu, že jsem k svátku od manžela a od dcery dostala novou kuličku do Pandory a tím pádem jich už mám pět. Náramek nesundávám z ruky, mám na něm dárky od svých nejbližších.Možná, že za rok nějaká nová přibyde. Jinak bych mohla ještě napsat, že když mi Anička pomáhla dělat těsto na korpus buchty a já do něj dala kakao a ona míchala, tak povídá: "Inko, vypadá to jako hovínko, viď?:o)))". Musela jsem se hrozně smát. A taky dneska poprvé nakreslila kluka a holkua sluníčko a mrkev. Myslím, že na 3 roky úžasné výtvory. Měla bych je vyfotit, aby se na toto umělecké dílo nikdy nezapomnělo:o).. A na závěr napíšu, že naši hokejisté dnes na olympiádě prohráli se Švýcarskem 1:0. No, holt každý den není posvícení..:o(...tak a jáse jdu kopat s Aničkou a přetahovat se o peřinu. Spí s námi v posteli, respektive teď je tam sama a roztahuje se tak, že jí je i manželská postel skoro malá. Jak se tam vejdeme...no, uvidíme!

1 komentář:

  1. To byla prima sobota:-))
    A s tím koláčem mi to něco připomělo.... to jsme s malým pekli strouhaný koláč, a on pak každému vykládal, že jsme pekli hovínkový koláč:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.