sobota 8. února 2014

RECYKLACE

DŽÍNY

Nevím, jestli někdy máte takové stavy jako já...Něco vidím, NÁPAD, a hurá na TO! Nejhorší ze všeho je, že něco, co jsem dělala předtím, není  ještě dokončeno. Ale co....vždyť to někdy dodělám...Ten "Nápad" bych mohla třeba zapomenout. Navíc na naší chaloupce trávím jarní prázdniny a není nad to udělat něco pěkného, ze starého- nového. Od NÁPADU není daleko k ČINU.
To co jsem si zakázala, že se nikdy nestane(že na chalupě se nikdy nebudou hromadit nepotřebné věci)se v průběhu  let stalo. Děti odrostly, my s manželem také trošku rosteme a měníme své tvary a věci po nás se kupí. Mezi těmi věcmi jsou samozřejmě jak jinak i džíny. Nostalgicky vybírám ty správné kousky na NÁPAD z nějakého " úžasného" blogu. Tak manželovy Levis"ky a moje kdysi oblíbené Lee. Dnes vezmou za své.
Nůžky nadosah a začínám....stříhám nejprve odstřihnu vršky, okukuju, zda by nebylo na kraťasy..zapomeň na to! (vzápětí si okamžitě zakazuji).Kapsy se budou hodit do kapsáře. Tak a nyní větší části rozstříhávám na proužky...motám na klubíčka a hlavně nezapomenu vyfotit...
Myslím, že už jen proto, že píšu tento příspěvek do mého nově založeného blogu, výsledek bude stát za to a já ho DODĚLÁM :o)...nafotím...ukážu ...
Klubíčka jsou smotána a nyní budu dělat copánky..no..myslela jsem, že to půjde hladce..Nejde! Začnu dělat copánky a na druhé straně se mi začne dělat chumel z provázků. Takže to co na jedné straně vypadá jako copánek, na druhé ty cucky pracně rozmotávám. Začínám stříhat menší kusy..asi tak metr...to se ještě dá...
Copánků už je hromada...nafotím:o).
Mezitím přišel manžel, uviděl tu zkázu...všude odstřižky ( docela se to třepí, takže i nitě všude kolem), ale hlavně jeho kdysi oblíbené džíny Levis. "Chtěl jsem do nich zhubnout", lkal :o)....Zničila jsem mu pravděpodobně motivaci ke krásnější figuře:o). Nebudu mu zatím vysvětlovat, že z jeho džínsů se stane kobereček, rohožka, po které bude někdo "šmatlat". Jeho smutek by mohl přejít v trvalejší stav..
Zametla jsem. Nepořádek raději navyfotím.Slabší povahy bych odradila. 
Teď zbývá jediné - všechno sešít k sobě. Myslím, že to bude docela práce. 
JEDNO JE JISTÉ - MUSÍM PRÁCI DOKONČIT.
TA OSTUDA, KDYBYCH SE NEDOPRACOVALA  K NĚJAKÉ TÉ " RECY-VĚCI".
Chvíli mi to ale potrvá....počkáte na výsledek?


ZAČÁTEK



POKRAČOVÁNÍ


A TEĎ TO STAČÍ JEN SEŠÍT....



1 komentář:

  1. To je recyklace na jedničku! Ale to sešívání nezávidím:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.