úterý 18. února 2014

SLÍBENÉ FOTKY DOBROT ZE SOBOTY+ ÚŽASNÉ RECEPTY!!!


Z PRIMA SOBOTY





NEDĚLNÍ DOBROTY

myslím, že všem chutnaly...alespoň se po nich jen zaprášilo...



ŘEZY - DALA JSEM JIM NÁZEV EXOTICKÉ..

popravdě, byly dobré, ale ty na spodním obrázku byly lepšejší.o)

stručný recept: 

spodní těsto: piškot - přidané kakao. Do piškotu přidávám olej, přijde mi těsto vláčnější. Krém se přiznám jsem nedělala. Minulý týden jsem nakupovala v Lidlu  a ochutnala jsem takovou  pěnu z exotického ovoce s rozinkami. Moooc chutnala a tak jsem jich nakoupila víc a dala na piškot, který jsem před tím potřela domácí pomerančovou marmeládou. Navrch jsem připravila polevu z pomerančového džusu. Poměr 1/2 litru džusu , 2 vanilkové pudinky a cukr podle chuti..dozdobeno čokoládovými slzičkami. (čokoláda s trochou másla, rozpustit , lžičkou kladu slzičky a nechám stuhnout...

 

ŘEZY S MALINAMI A S MASCARPONE

doporučuji, opravdu mňamka!

Recept:

Suroviny:

...na těsto...
5 vajec
150g cukru krupice
1/8 litru vody
1/8 litru oleje
250g hladké mouky
...na ovocnou náplň...
1/2 litru malinového džusu
500g propasírovaných malin
2 vanilkové pudinky v prášku
50g cukru krupice
...na poslední vrstvu...
1 mascarpone
2 šlehačky
170g cukru moučka
1 vanilkový cukr
1 ztužovač šlehačky

Postup

 Z  bílků si vyšleháme tuhý sníh. Žloutky vyšleháme s cukrem a pomalu po částech přimícháme olej,vodu a mouku.nakonec vmícháme opatrně sníh z bílků. Těsto nalejeme na plech vyložený papírem a dáme péct do předehřáté trouby na 180st zhruba 30 minut.
Po upečení necháme vystydnout.
Z malin uděláme pyré a propaZsírujeme-komu nevadí zrníčka pasírovat nemusí. Džus dáme společmě s vanilkovými pudinkovými prášky, malinami a cukrem uvařit v hustý pudink. Necháme chvilku vystydnout a ještě vlažné natřeme na piškot.
Šlehačku si vyšleháme se ztužovačem. Mascarpone vyšleháme s vanilkovým cukrem a moučkou,přimícháme ušlehanou šlehačku. Promícháme a natřeme na ovocný podklad. Dáme do lednice pořádně ztuhnout. 

DOBROU CHUŤ!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.