sobota 8. února 2014

Proč název blogu Tvořím, tvoříš, tvoříme?

Pokusím se navázat na již předem napsané..
Věkem, zkušenostmi , ale i svou náturou inklinuji ke všemu krásnému..(manželovi, dětem, vnoučatům atd. ...)

(Skoro) Ze všeho nejvíc mě baví:

  • tvořit si věci sama - TVOŘÍM
  • nechávám se ráda inspirovat druhými - TVOŘÍŠ 
  • vyrábím společně s dětmi - TVOŘÍME
A O TO VŠECHNO SE CHCI S VÁMI PODĚLIT!
Možná se mi podaří někoho oslovit, pobavit,možná i inspirovat a předat radost, kterou ze všeho mám...
... jsem dost komunikativní, tak bude možná i legrace.. jedno vím jistě, mě to určitě pobaví:o)
A JELIKOŽ NEJSEM JEŠTĚ BLOGU ZNALÁ, 
TAK VLASTNĚ ASI JEN TAK NEZJISTÍM,
ZDA SI TO TU NĚKDO ČTE:o))


MALÁ OCHUTNÁVKA
tvořím..

tvoříš...


tvoříme...


CHUTNÁ?





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.