sobota 8. února 2014

Znova od začátku...napodruhé

Je 8. února a já to poprvé zkusila...tak to už jsem napsala několikrát.....
Není to tak dávno, co jsem poprvé prozřela a uviděla neskutečné množství nádherných blogů, které mě krásně inspirovaly..respektive spíš jejich autorky. Mooooc Vám Všem děkuji...určitě, pokud to bude jen možné, dám Vaše odkazy na můj blog. Přiznávám docela upřímně, ač nerada, o blogování nevím zhola nic....ale, ač už jsem v pokročilém věku ( na Silvestra jsem tak nějak podezdřele rychle hupla do druhé poloviny mého století:o) ..) /pozn.: Byla to fuška:o)/..nebojte...myšlenky ještě nezapomínám..tak abych teď dokončila svou větu.....a to..učím se docela rychle...

Zvládám docela dobře i webové stránky, které dělám dětem své třídy. Jak vidíte, zároveň hned v úvodu jsem prozradila, co jsem mohla ještě chvíli zatajit. Jsem totiž učitelka. A ne obyčejná. Jsem švihlá svým zaměstnáním natolik, že mé vlastní dospělé děti občas žárlí. Nepravdivě tvrdí, že cizí děti mi dělají větší radost než mé vlastní. Blbost! ( i když někdy:o)))
Na své vlastní jsem náležitě pyšná. O tom ale až někdy jindy...


Tak tahle zlatíčka jsou také vlastní, ale tak nějak přes druhé koleno.
Jsou to mé úžasné vnučky. 
Ta větší je Anna a to miminko je Emma

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.