středa 26. února 2014

ŠKOLENÍ V PRAZE

Díky školení jsem navštívila opět naši matičku stověžatou. Popravdě, pokud se zrovna nejdu procházet uličkami Starého města pražského nebo jinými dalšími krásnými zákoutími, tak je pro mě Praha dost hektická..každý někam chvátá ..
Pravdou je, že je to místo, kde se dá i dobře nakoupit..já navštívila Centrum Černý most a udělala jsem dobře. Navštívila jsem obchod Home Decor a přišla právě včas...tento nádherný obchůdek byl na Černém mostě právě poslední den a tudíž byly tu ohromné slevy. Nedovedete si představit, jak jsem vypadala. Odnášela jsem 2 tašky a jednu krabici. Tím byly mé nákupy na Černém mostě u konce, protože s těmi taškami jsem se už nikam nedostala a i kdyby, už bych nic koupit nemohla, protože bych to neunesla. Naštěstí poblíž bydlí manželova maminka a já dostala za úkol zalít v jejím bytě kytičky, takže než jsem jela na školení, tak jsem stihla nákup vyložit...Některé mé dnešní úlovky musely zůstat v Praze, protože jsem je prostě domů nedovezla...asi dobře, protože i tak ze mně měl manžel " RADOST".

  malé radosti...drobnosti..dárečky..dnes zakoupené..ubrousky, ubrus, stužky, vonné polštářky...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.