sobota 1. srpna 2015

32.DEN - DEKY

holcickam jsem koupila do jejich novych pokojicku doma deky na spani.
Jejich vybirani trvalo pomerne dlouho 
a i posledni nakupy pred odjezdem dcery se trosku protahly.
Manzel uz byl znacne nervozni a nedivim se, 
protoze vyfasoval obe vnucky na hlidani.
Jezdil po obchode 
a delal masinku, coz Emcu bavilo jen chvili
a pak zacala otravovat..
Navic ja prohodila vetu, ze bych mohla chodit po obchode cely den, 
coz jsem myslela samozrejme ironicky 
a okamzite jsem dodala, 
ze jen a jen kvuli neskutecne pohodlnym botum, ktere mi vcera manzel koupil :o]].
Anicka si vybrala{ jak jinak] deku s Annou a Elsou .


 A Emicka za vydatne pomoci maminky
{libilo se to mamince :o]]}
si vybrala deku s Mimoni..



Ted zbyva jedine, 
narvat to do kufru..
Tezke to neni, ale objemne az az..
Tak jsem moc zvedava, jak se nam to podari..
Dnes je pod mrakem, ma prijit bourka,
tak budeme asi jen u bazenu..
.....
Mejte krasny den 
a uzijte si krasne srpnovy den..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.