neděle 9. srpna 2015

40. DEN - PRINASI STESTI

a sam ho nema..
 i tak by se to dalo napsat.
Ano, rec je o pavoukovi.
Musim napsat, ze ja je tedy v lasce nemam,
poverciva nijak nejsem, ale pokud mne nejaky tvor  az tak neskodi,
nezabijim ho, snazim se ho ale za kazdou cenu zbavit.
A to vetsinou tak, ze povolam manzela 
a on ho popadne a vynese ven.
Tady jsem si jednoho velikeho pavouka oblibila.
Neskodil, protoze byl venku 
a ja ho pozorovala zpoza site.
Navic to bylo uzasne ho pozorovat, jak sve site sprada
a dokonce me natolik zaujal, ze jsem se o nem snazila vypatrat vic.
Jedna se o Nefilu kyjonohou, ktera je velice zajimava. 
Dokonce jeji druh byl vyslan i o vesmiru.
Sprada totiz zajimave sve site
viz. odkaz

Zajimave take na ni bylo, ze pobliz ni byl vzdy samecek, mnohokrat mensi nez ona 
a nestal ji za to, aby ho pozrela, navic, jak jsem se docetla ji rozvibrovaval site..
Stala se tercem meho foceni,
avsak ja se zaroven stala tercem komaru, kteri po dobu, co jsem fotila, me vydatne sali..
Odneslo to nekolik poradnych stipancu.
Komari jsou tady na Floride opravdu lacni po nasi krvi.
Znate to - ceska holka - krev a mliko :o].
ale par obrazku jsem zachytila, dokonce si myslim, ze jsem zachytila jejich pareni
a mozna i proto me ti komari chteli odehnat..nevim..
No a pak jsem pozorovala, jak Nefile rostl vydatne zadecek..
Pravdepodobne ji narostl natolik,
ze se sama stala tercem a zaroven jidelnickem jineho vyssiho zvireciho druhu..
Proste jednoho dne v siti byla dira 
a nefila nikde.
A ja se tesila na mala nefilatka..
Malicky samecek byl usetren, toho asi ten vrahoun ani nevidel :o].
Nasi Anicce vubec neslo na rozum, jak ten pavouk, tatinek, muze byt mensi nez ta maminka, samicka.
Ano, ano, 
priroda je proste mocna carodejka.
PS: Kdo nema rad pavouky, necht se radeji nediva...
Mejte krasny den
a hlavne at Vas stesti neopousti
a prezijte to horko!
Myslim na Vas!
Inka
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.