pondělí 17. srpna 2015

DOMA

Cesta dlouhá...
start sobota 15. 8. v 11.30 hod.(čas USA)
cíl neděle 16. 8. v 15.00 hod (čas už  náš)
naše letadlo z Atlanty do Paříže...
Nikdy nedokážu pochopit, jak se takový obrovský kolos dokáže vznést do oblak..

Můj pravidelný rituál, já se vážně modlím při vzletu a pak už děj se vůle boží :o)..
Né, že bych nevěřila pilotovi,ale když pilotuje takový klučina:o)

ale zkontroloval venku celé letadlo ..
To jsem viděla na vlastní oči poprvé.Obešel celé letadlo, překontroloval celé podvozky, hadice, atd...


..............
Už jsem ale doma, na zemi,
mám háčky a čárky a nemůžu si na ně opět zvyknout.
...................
To, že se vrátíme do podzimu jsem opravdu netušila.
Všude kolem nás žluto, stromy skoro podzimní, padá listí..
Vím,že jsem o  tom četla, 
ale realita je hrozná..
Sliby se ale mají plnit 
a já slíbila přivézt déšť!
A už cestou z letiště plním, přivezli jsme přímo floridský déšť..
Byl tak ohromný, že zastavil provoz aut v Praze..
nebylo vidět na krok, stěrače nebraly 
a do toho ještě kroupy.
Syn, který nás vezl řekl, že tohle tady ještě nezažil.
Na Floridě jsme na takové deště zvyklí,tam to země během chvilky ale vcucne
a hned je zase nádherně..
.........
Přijeli jsme domů 
a v bytě je nedýchatelno.
Manžel okamžitě rozhodl, že ač je unavený,
tak rozhodně odjíždíme rovnou na hory, na chalupu, 
kde se bude dát spát.
Celou cestu jsme hnali déšť před námi..
Hurá..
sice je tma, ale mraky  vpředu jsou znatelné..

Je jen jedno místo, kde neprší..
Jako naschvál
 a to u nás na chalupě..
do teď spadlo jen pár kapek..
ale určitě to přijde, 
když jsem slíbila déšť, tak určitě bude všude :o)).
Vyprosila jsem si ho v nebi, když jsem letěla v oblacích mezi úžasnými mraky, 
které mě nepřestanou fascinovat.
To je taková nádhera!






úžasní beránci..

.......
Usnuli jsme v neděli v noci kolem 11 hodiny.
Tedy já měla pocit, že jsem upadla do bezvědomí.
Vzbudila jsem se dnes v poledne.
Připadám si jako praštěná :o)
a začíná se mi stýskat po oceánu / tak to mám každý rok/.
...........
Za týden do práce..
už se těším..
..
Mějte se moc krásně
a dýchejte zhluboka..
přeci jen ten dešťový vzdoušek je lepší...
....
Chtěla bych moc poděkovat všem, kteří mě četli,
kteří mi drželi palce a přáli šťastnou cestu..

 Tím, že jsem četla já Vás, 
tak mám pocit, že jsem byla pořád s Vámi..
a za to vážně děkuji!
Inka

pár snímků z chalupy..




tak toto byla tráva..


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.