pondělí 24. srpna 2015

ZAČÁTEK KONCE

prázdnin..
Tak zítra už začínáme..
zatím jen bez dětí..
ale přípravy musí být..
a v hlavě toho mám připraveno plno..
dnes ještě pár fotek z chalupy..






Gábina na Floridě říkala, že mají nejkrásnější mraky..
Jsem přesvědčena, že naše se rozhodně nenechají zahanbit..
jsou krásné..


Malinko závidím mamce, že tu ještě může být..
však se zase objevíme.
Na příští víkend jsme " vyfasovali" holky :o),
tak si to tu užijeme
...Včera večer jsem měla o zábavu postaráno..
z obilných stvolů jsem si vyráběla brčka
a při tom vzpomínala na dětství, kdy se taková prodávala
a jak jsme si vyráběli bublifuky a těmi brčky vyfukovaly bubliny..



rozhodně se budou hodit
i jako tyčky na lízátka..
Ten věnec z obilí jsem ještě nestihla, nebo spíš došel mi drátek.
tak snad za týden..
a nebojte dnes bude i pondělní květina,
i když ze soboty,
ale ušetřila jsem si ji na dnešek..
Mějte prima den..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.