sobota 29. srpna 2015

MALÉ, VELKÉ MÁMY

Tento víkend máme hlídací..dostali jsme vnučky na víkend..
Noc na dnešek byla dost hrozná..
Emička se pravděpodobně v noci lekla dědy
a začala řvát!
A řvala a řvala a nešlo ji utěšit..
Když už jsem si nevěděla rady,
tak jsem řekla:
Ticho, vždyť vzbudíš panenku
a najednou bylo ticho!
To, že vzbudí Aničku, sestřičku ani dědu, jí očividně nevadilo.
Do toho ticha pronesla Anička  (4 roky)
Stýská se jí po mamince, proto tak hystericky řve...
a bylo to.
Emma usnula, ale na mně.
Přistěhovala si na mě všechny své deky (má hned 3)
a ulehla na mě.
Její nohy sahaly na místo, kde mám močový měchýř
a já myslela, že to do rána nevydržím.
Ráno, když volala zvesela dcera,
jak se máme,  
tak jsem jí jen oznámila,
že mi bude platit plastickou operaci prsou,
protože mám pocit, že se mi pod váhou Emičky dostaly někam,
kde se nachází záda:o))..
Přes den to ale šlo..
holky si hrály
a po obědě jsem si spánek vynahradila
neb jsem šla s Emčou spát:o).
Dnes usnuly obě krásně,
a tak jsem zvědavá na jak dlouho..
doufám, že ten " kulatej míč", jak pravila Emma
( rozuměj úplněk)
je nevzbudí..
Mějte krásný večer
a prima neděli..
Inka













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.