čtvrtek 19. listopadu 2015

NADŠENÁ

Dnes mám opravdu ze sebe radost,
protože se mi povedlo něco, z čeho jsem opravdu nadšená.
A protože jsem to před chvílí dokončila..
tak Vám to hned ukážu..
Včera jsem dělala hvězdy a napadlo mě
si z nich utvořit světelný řetěz..
Světýlka jsem si nedávno koupila v Lidlu 
asi za 70 Kč. Jsou na baterie..
Na výrobu světýlek jsem použila fotografický papír,
který jsem doma měla 
a sama si fotografie nevyvolávám 
ani netisknu
a protože je krásně hladký a lesklý,
tak mi přišel jako nejvhodnější..
Hvězdy, jsem na povrchu prostříhala,
aby světlo krásně prosvítalo..
Jak jednoduché a podle mně ve stejné kvalitě jako kupované
a navíc za minimální cenu 
a radost z vytvořené práce..

a postup?











dnes se chválím i já:o)).
Dokonce i manžel myslel, že jsem řetěz koupila..
..Určitě vyzkoušejte...
vážně to nic není..
Krásnou noc..
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.