neděle 29. listopadu 2015

TVOŘENÍ JARMARKOVÉ

I o víkendu jsem nenechala ruce zahálet..
Přiznám se, že budu docela ráda, 
až bude po jarmarku..
Ne snad proto, že bych přestala tvořit,
ale proto, že konečně ulevím svému bytu..
vše odvezu 
a budu moci konečně pořádně uklidit..
Té výzdoby v mém bytě je totiž tolik, že je to až hrozné..
--------

 Andělé provázkoví,
tak ti také čekají na nové majitele..:o)




Stromečky ze sádry..
-
kornout z papíru
obalený sádrou
a doplněný hvězdičkami..
Původně jsem myslela, že ještě dozdobím..
ale líbí se mi to takto surové
a tak si je i nechám..
Už jsem jim našla i místo..



a ještě stromečky a koule z vatových tampónů.
Moc mě tato technika nezaujala,
takže to bylo asi první a poslední tvoření
z vatových tampónů,
zůstanou mi alespoň na odličování..


Krásný nedělní večer
a pohodový nový týden
Vám Všem přeje
Inka
:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.