pátek 20. listopadu 2015

VYHODIT?

rozhodně  NEVYHODIT!!
Jde to se mnou vážně z kopce..
ještěže jarmarky jsou jen před Vánocemi a Velikonocemi.
Mám totiž úchylku..
Cokoli v tomto období vidím,
tak v tom vidím zdroj pro další tvoření čehokoli.
Tudíž se ze mně stává sběrač ( to hlavně v lese),
otrhávač..to hlavně ze zahrad..různé větvičky, stonky, stébla apod..
pak taky shromažďovač ( látky, stará trika apod..)
a nakonec nakupovač..
různé přízdoby, které skoro nic nestojí,
 pokud toho zrovna nekoupíte hromadu jako já..
Mám neskutečnou radost, když udělám něco pěkného 
a vlastně to skoro nic nestojí.
( to ovšem vždy zapomenu započítat např. náplně do tavné pistole,
která ji teda krásně polyká 
a ona ubývá a ubývá..
Nakonec všechno vyústí v radost
a manžel mi pragmaticky řekne:
" A co z toho máš, když stejně veškerý výdělek jde do tvé třídy!"
Má pravdu,
ale..
Mám! 
Opravdu mám!
Radost!
A štěstí, když vidím, jak z našeho stánku mizí věci, které prošly mýma rukama.
A vím, že udělají radost jinde..
a já a moje děti za to můžeme něco podniknout
anebo si něco koupíme do třídy..
Jednou si třeba založím obchůdek na Fleru
nebo budu obíhat tržiště,
ale nevím, jestli mě to pak bude ještě bavit:o)..
.....
Ale tohle všechno nepíši jen tak!
Přišel balík 
a v něm:

papíry..
normálně by šly do odpadu,
ale dnes?
takže...
slaměný korpus na věnec
a
motáme..



a ozdobíme..



něco tomu chybí..zdá se mi..
že by provázek?


 a hotovo!
Naživo vypadá ještě líp..
bych řekla:o))..

A materiálu mám ještě nejméně na 3 podobné..
Máte to někdo podobně?
....
Pěkný večer!
Inka
:o))




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.