čtvrtek 26. listopadu 2015

ŠKOLENÍ

dva dny po sobě jsem byla na školení.
jedno se týkalo ikluze
( kdo netuší, tak se jedná o zařazování všech dětí  do škol základních, 
do takzvaného hlavního proudu)
a dnešní se týkalo agresivity dětí a jak postupovat při řešení konfliktů.
Obě školení byla přínosná, což se nedá říct vždycky o všech školeních.
O tom ale nechci psát...
Během dnešního školení jsem pozorovala veškeré dění
a zaměřila jsem se hlavně na sebe 
a své chování.
Lidi, já vám zjistila věci..
Tak během půl hodiny jsem si 20x přehodila nohu,
5x cvakla tužkou aniž bych chtěla
a vrtěla jsem se na židli tolikrát, že se to nedalo spočítat..
Nekreslila jsem si,
jako to občas dělám na jiných školeních,
ale nevydržela jsem pořádně sedět..
V jednu chvíli jsem měla dokonce pocit, že nesedět lidi kolem mně,
tak se snad i na židli houpu..
Došla jsem ke zjištění,
že i ve svém věku jsem hyperaktivní!
A to možná i vysvětluje, 
že dělám tolik věcí najednou:o).

Léčba dětí Tradiční Čínskou Medicínou V. – hyperaktivita s poruchou pozornosti (ADD, ADHD) http://tcm-khur.blogspot.cz/2015/09/lecba-deti-tradicni-cinskou-medicinou-v.html:

Vám přeji krásný a klidný večer..
Vaše neklidná 
Inka
:o))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.