sobota 21. listopadu 2015

VÁNOČNÍ VÝSTAVA

NA ZÁMKU STRÁNOV
byla moc krásná..
Jednalo se o prodejní výstavu
a já díky tomu,, že jsem jela s manželem
jsem ji měla jen koukací..
protože toho mám doma tolik, že by se nám už nic domů nevešlo..
Já si myslím, že vešlo,
ale..
Rozhodně jsem si některé krásy nafotila 
pro inspiraci..
Celou výstavu připravil 
Obchod s kvítím 
VIOLA
z Bezna
a opravdu se bylo na co dívat!
Ostatně se podívejte..je to malinký zlomek..























Mám se ještě hodně co učit..
Ráda jsem se pokoukala, pokochala
a inspirovala..
Navíc jsem se " nadýchala " vánoční atmosféry, které bylo všude plno
a viděla první vánoční stromek 
a další překvapení..
ale o tom až zítra..
.....
V televizi - fotbal
a tak má náplň je jasná..jdu tvořit:o))
..
Mějte krásný večer..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.