čtvrtek 1. září 2016

UŽ TO ZAČALO!



kormidlo je už skoro připraveno,
ale pokusím se ho ostařit,
aby vypadal jako truhla, která je vážně pirátská:o))!
Nevěříte?


je plná pokladů:o)!



Děti dnes podepsaly pravidla plavidla 
a tak jsem mohla přibít další stěžně.

A tady už je náš třídní maskot. 
Ohromný papoušek.
Když mi přišel poštou,
tak manžel sepjal ruce
a řekl:
"Proboha, vždyť už to jsou čtvrťáci
a ty z nich děláš prťata!"
A hádejte, co dnes děti nejvíc zaujalo!
Samozřejmě náš nový kamarád papoušek!
A plavit se bez papouška?
To je téměř nemožné:o))!


nástěnka, co nás čeká a nemine..
Jakmile to objevíme, procvičíme, naučíme,
tak to změní barvu..


Maják, který zdobí naši třídu se bude plnit bodíky.
Jsem zvědavá, kdo vystoupí jako první až nahoru!


i závěsy už visí,
ale účel, který by měly plnit, neplní.
Dnes svítilo tak slunce, že nás úplně oslnilo
a tak hledám sponzora na roletu :o)
Tu už mi vážně manžel nedovolí koupit!
A škola financemi neoplývá...
Kdo učí, tak ví, kolik nás krásná třída stojí:o).
Já to mám ale tak, že je to takový můj prostor, kde trávím většinu času
a tak bytostně potřebuji,
aby se mi v něm líbilo.
...
Mějte moc krásný večer
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.