neděle 11. prosince 2016

34 ANEB ZŘEJMĚ SLUŠNEJ ODDÍL

:o))
Kdo chodí ke mně na blog, 
tak musel zaznamenat moji výluku:o)).
Ano, je to tak,
od pátku do neděle jsem byla s manželem v lázních.
Tento víkend jsme také slavili 
 34. výročí od naší svatby.
Lázně jsme dostali už v červnu od našich školních dětí
a tímto jim moc děkujeme!
Užili jsme si to opravdu náramně.
Lázně Bělohrad
a nádherný hotelový komplex 
Tree of Live
nás v pátek uvítal.


...
Nevím jak u Vás,
ale tady by psa ven nevyhnal,
protože bylo opravdu venku doslova a do písmene hnusně.
...
Nás čekal ale příjemný víkend,
který jsme si nechtěli nechat ničím otrávit.
....
Nejprve jsme se šli po hotelovém komlexu porozhlédnout
a podívat se na nabízené služby,
které jsme mohli využívat.
Komplex Spa - bazén, vířivka se nám zdál na tolik lidí až příliš malý
a představa, jak sedíme namačkáni ve vířivce nijak lákavá.
....
Pokoj byl ale krásný,
tak jsme vybalili.




Rozhodli jsme se navštívit městečko Bělohrad,
hlavně i z důvodu, že voda, která byla v minibaru byla stejně drahá jako minišampus.
A platit za vodu 75 korun se nám vážně nechtělo.
Nakoupili jsme
a vraceli se zpátky.

 Bělohradský vánoční strom
a sněhulák
:o)

...
Čas se přiblížil času večeře.
...
Jídla bylo mnoho 
a určitě si každý vybral.
Mě velmi překvapily řízečky plněné zkaramelizovanou cibulkou
a také obalované kedlubny v česnekovém těstíčku.
Ochutnali jsme různé kulinářské dobroty 
a nakonec došlo i na lahodný dezert.



ostatní jídlo jsem nevyfotila,
prostě jsem zapomněla.
Nebo že bych vám nechtěla dělat chutě?.o))


Z jídelny jsme se odvalili.
Po chvíli odpočinku jsme se rozhodli,
že půjdeme zkusit bazén,
abychom se trošku víc hýbali.
..
Když jsme si oba oblékli župany,
tak manžel pronesl osudnou větu 
" Zřejmě slušnej oddíl"
a já se málem počůrala smíchy::o).
Vzpomněli jsme si na Koudelku
a řehtali se pěkně dlouho.


( co říkáte? Slušnej oddíl :o))))))? )
...
Když jsme se vysmáli,
tak jsme vyrazili.
Ve výtahu foto, abyste nepřišli o to, 
jak takovej oddíl vypadá:o))
....
Oddělené vchody do bazénu,
pánský a dámský
a pak slyším z druhé strany:
" Kampak jdete, zavíráme!"
Bazén je jen do půl 9"
To už jsem si pomalu zapínala sprchu.
...
No tak nic!
Vyhnali nás:o)!
...
Zítra je taky den,
řekli jsme si
a já po pátečním dni na pokoji usnula jako špalek:o)!
....
V sobotu nás čekali procedury,
 které jsme si dokoupili k pobytu.
...
O tom napíšu příští příspěvek.
...
Přeji příjemný večer,
rozsvěcím třetí svíčku 
a užijte si další adventní neděli.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.