středa 7. prosince 2016

DECHBEROUCÍ...

Dnes mě čekalo neskutečné překvapení na poště.
Po hodině, kdy už jsem pomalu čekání chtěla vzdát, 
tak jako včera,
jsem si přece jen na balíčky počkala.
Myslela jsem si, že mi přišly diáře,
které jsem si objednala.
Krabice tvarem odpovídala velikosti.
Těšila jsem se na ně,
objednala jsem si je na blogu 
...
Doma mě ale čekalo veliké překvapení.
Nebyly to diáře,
ale naše vánoční blogová výměna
od Marušky.
Taková krása!
Musím napsat, že mě dárek neskutečně dojal
a hlavně se mi strašně moc líbí.
Krásný sáček plný dobrot,
nádherný andělíček
a úžasný vyšívaný obrázek .
Vážně nádhera!
..
Maruško, děkuji Ti moc i touto cestou!
...
Člověk zažívá krásný pocit,
být obdarován
a obdarovávat..
Výměny jsou moc prima,
protože je to taková loterie,
kdy netušíte,
co dostanete
a přemýšlíte nad tím, 
čím byste potěšila ty druhé.
...
Moje srdíčko dneska plesalo.
Maruško, máš zlaté ručičky!
Děkuji!
..
Vám Všem přeji krásný večer!
Inka
💓









No řekněte, není to krása?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.