středa 21. prosince 2016

NAŠE TVOŘENÍČKO


už jsem dlouho nenapsala žádný příspěvek ze školního tvoření.
Co jsme připravili pro rodiče?
Přáníčka, ozdobičku, věneček







 a jak vypadá náš školní stromeček?
Ozdobili jsme si ho jen pomocí našich ozdob.
Papírové hvězdy 
a pírka a kytičky z plastových lahví







Když rozsvítíme,
tak se krásně třpytí..
Zítra se rozzáří 
a rozdáme si dárečky.
Dlouho jsem nevěděla, co dětem koupit..
Finanční prostředky jsou omezené a často koupit něco 27x není snadné.
...
Nakonec se mi podařilo nakoupit na internetu 
a dárek kupodivu i dorazil včas.
Balila jsem nejen pro děti,
ale i pro kolegyňky a kolegy...
To mě bavilo.
Je nás ve škole 36
Nakonec jsem zjistila, že jsem zabalila dárek i sobě:o)).
...
Zítra Vám dárky nafotím.
...
Mějte se moc krásně
a pěkný večer.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.