neděle 4. prosince 2016

ČEMU JSEM NEODOLALA

 na náš jarmark jsem šla s odhodláním odolat
a nic si nekoupit.
Jak já ráda porušuji svá vlastní nařízení:o)!
Nemohla jsem ji tam nechat. 
Je ohromná a každopádně se stane kamarádkou té menší,
 kterou jsem si koupila vloni.
Byla to láska na první pohled 
a když jsem uviděla její cenu,
nezaváhala jsem ani vteřinu!
Bude se mít u mě jako v bavlnce.
Nebude muset nic dělat 
a klidně ji nechám odpočívat na sedačce:o)!




Kdo ví, že mám ráda anděly,
bude se mnou soucítit
a pochopí, proč jsem koupila tu křehkou háčkovanou krásu!


Nádherná ruční práce, dokonalá!
Nevím, kdo ji tvořil,
ale určitě měl zlaté ruce!
Andílek je nádherný!


A ještě něco na vánoční stromeček.
Moje srdce zaplesalo, že maminka, která šila vloni,
nezahálela 
a vrhla se do šití i letos 
a já doplnila loňskou sbírku andělů, koníků o další andílky 
a nové rybky.







A to není všechno! Moje kolegyně umí takhle nádherně dělat perníčky.
Odejít bez nich?
Ani nápad!





Kdo z Vás by odolal?
:o)
Mějte krásnou neděli!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.