čtvrtek 29. prosince 2016

4 ROKY


Dnes jsou to právě 4 roky,
co zemřela naše "Máňa".


Manželova babička,
prababička našich dětí
a praprababička naší Aničky.
Dožila se krásných, necelých 102 let
a nebýt posledního roku jejího života,
tak by se o ní mohlo říct, že byla jak rybička.
(Na této fotce jí je 92 let.)
...
Často si na ni vzpomenu
a ač naše společné začátky byly hodně těžké
(nechtěla mě pro svého vnuka:o),
tak jsme se nakonec měly rády.
Hodně mě naučila,
byla jsem jí za spoustu věcí vděčná.
V době, kdy už jsem neměla maminku,
mi radila, co a jak uvařit.
Dodnes umím díky ní výborné plněné papriky,
peču tak jako ona každý víkend
a mám ráda, když jsme pohromadě.
....
Pro ni tu dnes hoří svíčka
a moc rádi na ni vzpomínáme.
Máňo, posíláme Ti nahoru pozdravy!!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.