neděle 25. prosince 2016

TRADICE

asi ovlivněna skanzenem v Přerově
jsme letos podlehli vánočním zvykům.
S holčičkami jsme udělaly prasátka,
to pro jistotu, kdybychom neviděli zlaté:o).

Ozdobily jsme jablíčko
a do pomeranče jsme zapíchaly hřebíček.



Všichni jsme pak k večeru odlévali olovo
 Toto jsem si odlila já.
Není to náhodou můj srneček osmerák? o))
Já ho v tom vidím!


a rozkrojili jsme jablíčko.


...
Jediné, co jsme nestihli,bylo pouštění lodiček,
které máme připravené.
Tak je pustíme dneska:o)!


...
Pod talíři jsme měli šupiny a pro jistotu i peníze:o).
Od stolu jsme nevstávali
a čekali  až dojí poslední z nás.
Emička, která zpočátku vůbec jíst nechtěla,
se nakonec rozhodla všechno dojíst.
Trpělivě jsme čekali:o).
...
Pak šly holčičky vyhlížet  Ježíška,
Emička s velkými obavami
a i přesto, že jsme ji všichni ubezpečovali,
že jsme Ježíška ještě nikdy neviděli,
nedůvěřovala nám 
a vážně se bála.

( já mezitím nasypala hrubou mouku a dělala stopy:o))
...
Jakmile zazvonil zvoneček,
to Ježíšek už byl pryč 
a ze všech nejrychleji běžel dolů ze schodů můj skoro třicetiletý syn:o)).
Jeho výkřiky, jééé zněly chalupou.
...
Anička šla natěšená, Emička s obavou.
...
A pak už jen jejich rozzářené oči 
a moje veliká radost!


i takhle vypadá radost:o))
...
Můj muž říká, že nejsem normální
( v tomhle směru má bohužel pravdu),
moc ráda obdarovávám
a tak před Vánoci nakupuji a nakupuji
a vždycky se snažím,
aby ti druzí měli radost.
...
To, že se pak dárky skoro nevejdou pod stromeček,
to že si to holčičky ani pořádně neužijí, ....vím.
Každý rok si opakuji, že letos to bude jen o té radosti,
a pak....
...
A to se opakuje každý rok.
Jsem nenapravitelná!
...
Dnes peču hned dvě kachny, protože je nás hodně.
Takové malé obžérství:o)!
Vánočka je snědená.
Tak bude další..:o)


...
Peču a vařím moc ráda, 
když to druhým chutná..
....
A ještě poslední věty tohoto příspěvku.
Ještěže byl Ježíšek včera,
dnes tu prší a je konec zasněžené romantiky!
Štědrý den byl štědrý i na sníh.
...
Mějte nádherný sváteční den.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.