pátek 30. prosince 2016

BÁBOVKA

Přiznám se, 
že pečení bábovek není zrovna moje hobby.
Možná je to způsobeno tím,, že jsem jako holka 
skoro povinně každý týden bábovku pekla.
Prostě bábovka patřila na náš stůl.
Vynikající ořechovou bábovku pekla i naše babička.
Nyní převzala roli v pečení bábovek manželova mamka,
a tak jsem se do bábovky nijak nehrnula.
Ježíšek i ale nadělil nádhernou bábovkovou formu a to je prostě výzva!
.....
Tak jakou?
...
Když výzva, tak výzva
a vybrala jsem si rovnou jednu luxusní.
Bábovka Savoy.
Ingrediencí požehnaně,
žádná procházka růžovým sadem,
kdysi jsem dělávala šlehačkovou 
a to bylo šupšup.
Teď jsem hnětla, míchala, spojovala,
ořechy, čokoláda...
jak pejsek s kočičkou jsem tam stále něco přidávala.
Nakonec jsem ji dala do nové formy 
a čekala na výsledek.
..
Z formy vypadla luxusní bábovka.
je vynikající, jen by potřebovala ještě malou chviličku v troubě.
Ač jsem ji propichovala
a byla přesvědčená, že už prostě je,
tak po rozkrojení se ukázalo,
že malý kousíček ještě nebyl.
...
Na její vynikající chuti to však neubralo.
Že bych bábovkám dala opět šanci?
:o))
...









K silvestrovské snídani bude určitě výborná..
...
Od Ježíška jsem dostala ještě krásné pánve.
Tak až něco výborného uvařím,
tak si je i vyfotím:o)!
...
Ježíšek ví, že na chalupě trávím nejvíc času v kuchyni:o)!
...
Mějte klidnou noc
a
zítra si užijte krásně poslední den v roce.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.