pondělí 26. prosince 2016

MALÝ PRINC

 Tak tuto knížku měla původně dostat Anička,
ale mamka mi poradila, abych ji dala Štěpánce,
ta že Malého prince miluje.
A měla pravdu!
Štěpánka skoro brečela,
když knížku dostala.
Ilustrace Markéty Vydrové jsou nádherné,











 Myslím, že si ji ještě taky koupím:o)),
je vážně neodolatelná.
...
Aničku jsem ale o kresby Markéty Vydrové neochudila.

 Její knížka 
Můj skřítek Šalvěj je nádherná.




 další knížkou pro Aničku 
je titul Ježíšek a jeho andílci,
která má také krásné ilustrace.




Emičce jsem objednala knížku Ema Naopak.
Jakmile mi přišla, 
tak jsem okamžitě zjistila,
že když byly moje děti malé,
tak měly tu samou.
I Katka ji okamžitě poznala podle obrázků.
Mimochodem k naší Emičce úplně sedí,
ta taky občas dělá všechno jinak
než by si ti druzí přáli:o)..


 Knížky o Barnabáškovi, které ilustrovala také Markéta Vydrová,
leží doma v šuplíku 
a těší se až budou jednou Aničkou přečteny.


Také jste našli knížky pod stromečkem?
Inka
💓






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.