pondělí 2. ledna 2017

DÁREK

k narozeninám...
po kterém zase znovu omládnu..:o)..
Dostala jsem od Katky krásné  pleťové masky.


Dárek mě zaujal hned na první pohled.
Nádherně třpytivá krabička.



Jsem moc zvědavá na její účinky.
Prý jsou zázračné.
Každopádně Vám napíšu,
jak moc jsem se změnila:o).





Jinak se přiznám se, že Silvestr,
ač mám narozeniny,
nijak příliš neslavíme.
Vydrželi jsme sice až do 1 hodiny, 
ale to hlavně díky tomu, že jsme si chtěli připít na zdraví
a taky proto, že jsem zapomněla naložit svíčkovou
a nakládala jsem jí až po půlnoci.
....
O Silvestru ale často vzpomínám na svoje dětství a mládí,
když ještě žila moje maminka.
U nás bývaly vždycky oslavy velkolepé.
Ten den jsem totiž neslavila narozeniny jen já,
ale právě i moje maminka.
Narodily jsme se ve stejný den.
...
Vždycky u nás bylo celé příbuzenstvo
a bylo vždycky veselo!
Všichni bratranci, sestřenice,
tety, strejdové.
Moc ráda na to vzpomínám..
...
Čím jsem starší, tak víc a víc obdivuji, 
jak jen to moje mamka mohla všechno zvládnout.
Pohostit tolik lidí..
...
Byly to vážně krásný časy.
...
To, že moje mamka umřela,
dalo mým narozeninám
tak trochu smutný nádech.
Moc o tom nemluvím, nekazím konec roku,
ale vždycky si na ni vzpomenu 
a moc ráda bych ji tu zase měla.
Udělala bych pro ni tu největší hostinu!
...
Mamka byla veliký stmelovač naší rodiny.
Měla jsem vždycky pocit, že to byla ona,
kdo držel všechny sourozence pohromadě.
Všichni jsme si tak nějak byli blíž...
...
Bylo to ale i dobou.
Neříkám, že byla lepší,
ale byla jiná..
A to krásné z té doby já s láskou vzpomínám...
..
Mějte krásné pondělí..
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.