středa 4. ledna 2017

MYŠI ! MYŠI ?



Aby ten letošní rok začal trochu vtipně,
tak ba to chtělo nějakou příhodu.
A že jich zase mám :o)!
Jen je sepsat.
...
O tom, že občas máme na chalupě myši jsem psala už vloni,
 kdy se nám doslova provrtaly do ložnice.
Letos se mi nastěhovaly do lyžáky 
a celou mi ji prožraly,
takže je s mým lyžováním asi konec.
Teď nevím, zda se mám radovat
nebo či mi to má být líto.
...
Manžel zahlídl dokonce myš,
jak drze proběhla na chodbičce kolem něj.
Pastičky jim nechutnají.
......

O Vánočních prázdninách byly dny,
 kdy jsme s  mužem zůstali s vnučkami sami.
Já jsem v tu dobu spala nahoře s vnučkami.
..
A teď k příběhu.
Já odešla spát a manžel ještě seděl a díval se na film.
Po chvíli uslyšel nějaké štrachání,
divné zvuky.
První, co ho okamžitě napadlo,
byla myš.
..
Dostala se potvora až do obýváku..!!
Začal po ní pátrat.
Šel po zvuku,
až došel ..........
....................
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
k chůvičce,
aby zjistil, že se nejedná o myš,
ale o moje chrápání!
....
Zapomněla jsem totiž, 
když jsem šla nahoru, chůvičku vypnout.
...
Druhý den se mi samozřejmě smál
a dával to k dobrému.
...
Mějte krásný den
a s úsměvem.
..
S ním to jde vždycky líp!
...
Moje životní nejoblíbenější krédo:

" Kdo se směje, místo aby zuřil,
je vždycky silnější!"


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.