úterý 10. ledna 2017

NEZPÍVÁM SI

ale nedá se říct,
že bych neodpočívala.
Jsem opravdu v teple a musím napsat, 
že vlastně díky nemoci mám čas na čtení.
Jsem sama, v tichu
a čtu..
Místo, kde mám pásový opar označil můj muž slovy:
" Je to přesně tam, 
kde si mladý holky nechávaj dělat tetované motýlky!"
Teda kam on se jen dívá:o)))?
I když možná být mladá, tak tam bych se možná tetovat nechala:o))).
A v mých 53 by to vypadalo asi jako motýl v pásovém oparu:o)!
...
Bolí to,
ale je to k přežití.
Můj manžel měl před necelým rokem pásový opar v obličeji
a to si myslím, že muselo být daleko bolestivější.
...
Dokončila jsem dnes také domeček
a jednoho pejska.
...
Marodím,
ale nenudím se..
...





 Venku mrzne až praští,
já popíjím šalvějový čaj
a přeji Vám krásný a pohodový večer!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.