pondělí 30. ledna 2017

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

Dneska tulipány.
Jsou pod mými anděly,
bitvu u Lipan totiž  nemám:o).
Navíc mi ani negratuloval Olda, 
ale koupila jsem si je sama:o).
.....
Jakmile začnu kupovat tulipány,
okamžitě se mi vybaví písnička od Jiřího Suchého...:o)
Můj tulipán není  žlutý,
ale  je růžový:o)
A jsou hned tři:o))!





Kromě tulipánů jsem si koupila ještě 3 svetry a 1 halenku v sekáči,
nekupte to, když měli slevu..
Vůbec jsem tam nechtěla jít, 
ale nepodívejte se, když vás manžel vysadí těsně u vchodu.
A přitom jsem šla pouze vrátit knížky do knihovny.
Mimo to jsem koupila ještě 4 plyšové  medvědy( jak jinak než  na věnce).
Do jednoho mrňavého  jsem se zamilovala,
tak toho si nechám..
Stál 10 korun :o).
A byla to láska na první pohled:o)),
asi vážně hodně stárnu:o)))))!
a dětinštím :o)))))!!!
.......
Medvědy vám asi ještě dneska ukážu:o)).
..
Mějte krásný večer
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.