neděle 8. ledna 2017

VÍKENDOVĚ

Člověk míní 
a realita je někdy jiná..
Na víkend jsem si naplánovala docela dost práce.
mimo ni i zábavu, ale až po té práci.
Jenže..
na zádech se mi udělaly pupínky, nejdříve svědily, pak pálily 
a musím napsat, že teď mě pěkně bolí.
..
Se vší pravděpodobností mám pásový opar,
alespoň to tak vypadá..
..
Není to tak strašná bolest, 
abych nemohla jít do práce..
Na netu jsem se dočetla,
že to infekční není 
a pokud mi na to nikdo nebude sahat, tak bych ho neměla nakazit.
Nesmí se ovšem přidat horečka.
Tak uvidíme..
..
Místo práce tedy byla jen zábava.
Vzala  jsem si do ruky jehlu
a začala vyrábět pro radost.
Malé ozdůbky na klíče..
Nejdřív srdíčka,
pak došlo i na pejska
a ještě mám rozešitý domeček..
..
Na filcové brože nedošlo,
protože jsem nenašla lepidlo na textil 
a i tavnou pistoli jsem zapomněla na chalupě,
takže ty zkompletuji až příště.














Snad tyto ozdůbky někomu udělají radost :o)!
Vám přeji krásný zbytek neděle,
užijte si večer!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.