sobota 4. března 2017

MILUJU JARO

a čím jsem starší, tím ho mám raději!
Mám pocit, že se i já začnu probouzet..
S přibývajícím sluníčkem přibývají i plány,
co udělat, jak vytvořit "nádhernou"zahradu,
která to víc než nutně potřebuje.
....
Jakmile sjede sníh, objeví se všechny možné nedostatky,
které člověk nechce vidět,
ale na druhou stranu si přeje, aby nebyly,
tudíž musí začít něco dělat.
Už když jsme dnes jeli kolem zahradnictví, tak moje srdce zaplesalo.
Při slovech, že už se tam těším,
manžel odvětil, že on tedy vůbec.
Dokáže si totiž přepočítat,
kolik peněz tam nechám.
Letos se opět chystám nejvíc na levandule,
těch bych tu chtěla nekonečně moc.
Nejraději celé levandulové plantáže:o)).
...
Chci ale aby mi to tu i krásně kvetlo 
a letos si to opravdu hodlám i náležitě užít,
když nepoletíme do Ameriky.
Ač nám to bude chybět, 
tak se na druhou stranu těšíme,
že uděláme spoustu práce.
Že na tu práci budeme mít klid 
a že nás to bude těšit.
...
Plánů je moc..
...
Dnes je tu nádherně slunečno,
ale nahoře pěkně fouká vítr..
Právě jsem se vrátili z procházky, krásně vyfoukaní
a já s úplně promočenýma nohama.
Při focení jsem chtěla zaujmout co nejkrásnější pozici
a zapadla jsem jednou nohou do sněhu, pod kterým už byla řeka.
No a při snaze přeskočit tuto řeku,  
jsem tam spadla druhou nohou.
Chvíli to v mých botách vypadalo jako v rybníce,
ale pak si člověk zvykne,
a už to bylo jako v teplé vaně:o)
....
Teď se léčím
originálním Božkovem,
 zahřívám se grogem
:o)
...



i zelená začíná být jinak zelená..




čemeřice se už také probouzí

i lístky orlíčků


a krtci o sobě dávají také vědět..




pohled na naši vesnici z " pupku světa"


pohled z " pupku světa" na Kotel


pohled z " pupku světa" na Jilemnicko..





a teď série fotek díky kterým jsem si udělala lázeň v botách :o)




vzadu Žalý a Černá hora



kombinace podzimu se zimou
v nadcházející kráse jara







 u chalupy už na nás čekalo křeslo, které jsme vytáhli na sluníčko.
Vystavit tvář sluníčku
a nechat se ohřívat paprsky.
to je přece taková nádhera!


Mějte krásný sobotní podvečer,
spřádejte jarní plány jako já 
a prostě si obyčejně užívejte života!
Vaše 
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.