pondělí 15. května 2017

PONDĚLNÍ MIŠMAŠ

Moc děkuji všem za přání k uzdravení.
Teplota do rána přešla,
a tak jsem vyrazila ráno kam jinam než do práce.
Jsem vážně nenapravitelná, nepoučitelná,
ale myslím, že mnohé z Vás to jistě znáte.
(že Helenko?, ale radit umím naprosto stejně:o)).
...
Když kdysi moje maminka onemocněla,
tak jsem si slíbila,
že já nikdy taková nebudu.
Řekla jsem si, že pokud budu nemocná,
tak budu ležet,
nic nebudu přecházet,
budu se zkrátka šetřit.
...
Člověk míní,
život mění.
...
Jsme přesně stejná jako moje mamka,
přestože vím,
že moje tělo chce odpočívat,
nedopřávám mu to.
...
Můj pocit pracovní nepostradatelnosti je děsný!
Nutí mě vstát a jít do práce.
...
Musím se ale pochválit, 
že ihned po práci jsem dnes odjela domů
a šla rovnou do postele.
...
Je mi líp!
To každopádně.
...
Zítra jsem ale v práci skoro do večera
a bojím se, jestli to dám:o(...
Večer asi zhasnu jako lampička:o).
💡
....
Tak to by bylo asi všechno k mému marodění.
.........
Vrátím se ke včerejšku.
Můžu prozradit, co jsme dali s manželem mamce ke Dni matek.
...
Od mého syna dostala před časem k narozeninám náramek Pandora.
Koupili ji se Štěpánkou  k němu kuličku,
co jiného než pejska:o)).
Jsou to prostě pejskomilci:o).
..
A tak naše volba byla jasná.
Koupili jsme další přívěšek na náramek.




a ještě Tee tree olejíček,
toho není nikdy dost:o))


....
Co jiného ke Dni matek 
než srdce:o)..
...
Myslím, že to mamce udělalo radost.
💓
.......
Můj pondělní květinový jsem neopomenula,
ale...
Bylo by škoda,
vyhazovat peníze za další kytku,
když jsem dostala takovou nádhernou.
Je pořád krásná,
akorát se potvrdilo,
že tulipány prostě rostou jen z vody.
Vyběhly z květiny krásně nahoru.






Doufám, že kromě kytičky mi udělá radost i zlepšení mého zdraví.
Vážně odpočívám,
 piju šalvějové čajíky se zázvorem s citronem,
jsem v klidu 
a v teple.
Co víc si moje tělo může přát.
🍀
...
Mějte se moc krásně,
buďte zdraví,zdravé,
veselé a hravé:o))
Krásný večer!
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.